Позив за подношење понуде – остале прехрамбене намирнице
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА „ПОЛЕТАРАЦ“ СТАРА ПАЗОВА
Дел.бр. 686/1
Датум: 20.05.2014.
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
ЈН: 05/2014 – д.
ПРЕДМЕТ: добра, намирнице и прехрамбени производи за потребе ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ „ПОЛЕТАРАЦ“ СТАРА ПАЗОВА У 2014.ГОД.
Партијa 8 ) – Oстале прехрамбене намирнице
Преговарачки поступак са објављивањем позива за подношење понуде
НАРУЧИЛАЦ ПОЗИВА САМО И СВЕ ПОНУЂАЧЕ КОЈИ СУ УЧЕСТВОВАЛИ У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
I
1. Подаци о наручиоцу:
Наручилац: Предшколска установа „Полетарац“ Стара Пазова
Адреса: Владимира Хурбана бр. 13 Стара Пазова
Тел. 022/311-223, тел.факс: 022/310-565
Интернет страна: www.poletarac.co.rs
ПИБ:100532763
Матични број:08011389
Шифра делатности: 8891
Текући рачун: 840-496667-47 код Управе за трезор
2. Врста поступка јавне набавке:
Предметна јавна набавка се спроводи у преговарачком поступку са објављивањем позива за подношење понуде на основу члана 35. став 1. тачка 1. Закона.
Преговарачки поступак примењује се из следећих разлога:
С обзиром да нису били испуњени услови за доношење одлуке о додели уговора у отвореном поступку јавне набавке добара, намирнице и прехрамбени производи за потребе ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ „ПОЛЕТАРАЦ“ СТАРА ПАЗОВА У 2014.ГОД, ЈН- бр. 01/2014 – д. (дел. бр. 306. од 10.03.2014. ) за Партију 8 ) – остале прехрамбене намирнице, наручилац је Одлуком број 571/8 од 28.04.2014. год., обуставио поступак за предметну партију.
3.Наручилац позива само и све понуђаче који су учествовали у отвореном поступку јавне набавке добара, намирнице и прехрамбени производи за потребе ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ „ПОЛЕТАРАЦ“ СТАРА ПАЗОВА У 2014.ГОД, ЈН- бр. 01/2014 – д. (дел. бр. 306. од 10.03.2014. ) за Партију 8) остале прехрамбене намирнице, да допуне своје понуде тако да их учине прихватљивим и то:
1. На основу горе наведене одлуке о обустави поступка понуђач под р.бр. 1) „ПРО КОМЕРЦ“ ДОО БЕОГРАД потребно је да доставити следеће :
· У вези додатних услова за учешће у поступку јавних набавки из чл. 76. Закона, дефинисаних конкурсном документацијом у глави 4, тачка 4. , подтачка 4.4. декларација производа за све тражене производе из Обрасца бр. 2. 8) увидом у приложену документацију установљено је следеће код предмета ЈН, а за производе:
· под р.бр. 1), 2) ТЕСТЕНИНА, – састав не одговара траженом из конкурсне документације
· 7) КЕКС, – састав не одговара траженом из конкурсне документације
· 12) ФЛИПС СА КИКИРИКИЈЕМ, – паковање ( грамажа ) не одговара траженом из конкурсне документације
· 23) КОНЦЕНТРАТ ЗА СУПУ – састав не одговара траженом из конкурсне документације
2) На основу горе наведене одлуке о обустави поступка понуђач под р.бр. 2) „ЛУКИ КОМЕРЦ“ ДОО ПЕЋИНЦИ потребно је да достави следеће:
„ Нису приложени тражени докази – у глави IV тачка 3. Упутство како се доказује испуњеност услова, подтачка 3.1. испуњеност обавезних услова из чл. 75. тачка 5) Закона о јавним набавкама – да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом ( страна 6. конкурсне документације ) алинеја 5) – „… уколико понуђач није истовремено и произвођач, дужан је да достави одговарајуће доказе и за произвођача….“
4. Предмет јавне набавке:
Предмет јавне набавке су добра, намирнице и прехрамбени производи за потребе ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ „ПОЛЕТАРАЦ“ СТАРА ПАЗОВА У 2014.ГОД
ПАРТИЈА 8. – ОСТАЛЕ ПРЕХРАМБЕНЕ НАМИРНИЦЕ
Предмет јавне набавке јесте набавка намирница и прехрамбених производа за 2014 годину, опис и назив и ознака из општег речника 15000000, храна, пиће, дуван и сродни производи
партија 8: остале прехрамбене намирнице
– разни прехрамбени производи – 15800000
5. Јавна набавка није обликована у партијама.
6. Није у питању резервисана јавна набавка.
7. Не спроводи се електронска јавна набавка
8. Контакт:
Лица за контакт: секретар Маја Паравиња и шеф кухиње – нутрициониста Љиљана Гутовић, телефон 022/311-223 број факса 022/310-565
9. Одговорно лице: заменик директора Радмила Богдановић
Поступак се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.
II ВРСТА, ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ, КВАЛИТЕТ, КОЛИЧИНА И ОПИС ДОБАРА
1. Врста добара: намирнице и прехрамбени производи
2. Техничке карактеристике/спецификација:
техничке карактеристике/спецификација добара која су предмет ове јавне набавке дате су у образцу бр. 2) Образац структуре цене са спецификацијом добара и упутством како да се попуне
3. Квалитет:
у складу са захтевима из техничке спецификације.
4. Количина и опис добара:
Количина и опис добара која су предмет ове јавне набавке дате су у образцу бр. 2) Образац структуре цене са спецификацијом добара и упутством како да се попуне .
Укупне количине добара за 2014 годину су орјентационе, а стварне ће бити приказане у захтевима за испоруку које ће наручилац достављати понуђачу.
Понуђач прихвата да су укупне количине добара одређене према просечној присутности деце у установи у току једног месеца и норматива у грамажи, (по једном детету), за намирнице које су предмет јавне набавке и, сходно томе, током реализације уговора могу одступати у односу на укупну уговорену количину (мања или већа количина).
Понуђач прихвата да је потрошња добара у јулу и августу значајно смањена, у односу на остале месеце у години.
5. Начин спровођења контроле и обезбеђивање гаранције квалитета
Сви испоручени производи по спецификацији морају бити свежи, на почетку рока трајања, произведени у складу са важећим прописима о здравственој исправности и квалитету производа, у оригиналном паковању са декларацијом. Приликом сваке испоруке понуђач је дужан да достави примерак потврде о здравственој исправности намирница
6. Рок, место и начин испоруке:
Испорука се врши сукцесивно, радним данима, FCCO магацин наручиоца истоварено у објектима у Старој Пазови, ул. Владимира Хурбана бр. 13 и Новој Пазови, ул. Дрварска бб према захтеву наручиоца, а на основу требовања/наруџбенице коју наручилац благовремено доставља . Понуђач ће назначену робу доставити у року предвиђеним у конкурсној документацији а најкасније у року од 3 дана од дана пријема требовања/наруџбенице. Обавезна је испорука до 7,30 часова.
Обавезна је испорука адекватним возилима , које испуњавају санитарне, хигијенске и техничке услове за превоз одређене врсте добара која је предмет уговора.
III ВРСТА КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА
Избор најповољније понуде ће се извршити применом критеријума „најнижа понуђена цена“.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом најнижом понуђеном ценом, елемент критеријума на основу којег ће наручилац извршити доделу уговора биће редослед пријема понуда.
IV Увид и преузимање конкурсне документације врши се на Порталу јавних набавки и на интернет страни наручиоца а достављена је и понуђачима препорученом – брзом поштом.
V
1. ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
Понуђач подноси понуду непосредно или путем поште у затвореној коверти, затворену на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. На полеђини коверте навести назив и адресу понуђача. У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди. Понуду доставити на адресу: Предшколска установа „Полетарац“ Стара Пазова , ул. Владимира Хурбана 13 , Стара Пазова , са назнаком: „Понуда за јавну набавку бр. 05/2014 – д. – набавка намирница и прехрамбених производа за 2014, Партија 8 ) – остале прехрамбене намирнице -НЕ ОТВАРАТИ“. Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до дана 02.06.2014. до 8,30 часова.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, на коверти, односно кутији у којој се понуда налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу попунити и оверити образац потврде о дану и времену непосредног подношења понуде (Образац бр.9) .
Понуда коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременоми биће враћена неотворена .
2. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда ће се обавити дана 02.06.2014. године, у 9,00 часова, у просторијама Предшколске установе „Полетарац“ , Стара Пазова , ул. Владимира Хурбана бр. 13.
Преговарачки поступак одржаће се одмах након завршетка поступка отварања понуда.
Отварање понуда је јавно и њему могу присустовати овлашћени представници понуђача који морају имати попуњено писмено овлашћење за учешће у поступку отварања и преговарања ( Образац бр. 10) које се предаје комисији непосредно пре отпочињања поступка отварања понуда.
Није дозвољено достављање понуде електронским путем.
VI ЕЛЕМЕНТИ УГОВОРА О КОЈИМА ЋЕ СЕ ПРЕГОВАРАТИ И НАЧИН ПРЕГОВАРАЊА
Поступак преговарања ће се обавити истог дана, након завршетка поступка отварања понуда.
Преговарачки поступак обавиће се писаним путем, применом једног круга, уз вођење записника о преговарању.
Предмет преговарања је укупна понуђена цена. Комисија за јавну набавку ће преговарати са овлашћеним представницима понуђача око понуђене цене.
Понуђена цена у преговарачком поступку не може бити већа од понуђене цене у претходно спроведеном отвореном поступку и од упоредивих тржишних цена.
Након отварања поднетих понуда, комисија ће извршити преглед и оцену понуда у циљу утврђивања њихове прихватљивости.
Почетном понудом се сматра укупна понуђена цена из поднете понуде и као таква биће унета у Записник о отварању понуда и преговарању као „Прва понуђена цена“
Присутним представницима понуђача биће уручене посебне коверте у којима се налази нови празни обрасци понуде који ће представници понуђача попунити, печатом оверити и потписати на лицу места и затворене коверте вратити Комисији наручиоца. Уколико остају при понуђеним ценама из понуда дужни су да то наведу у обрасцу. По спроведеном првом кругу преговарања, цене које су понуђачи понудили сматраће се коначним , што ће се записнички констатовати. Комисија ће на лицу места прочитати укупну понуђену цену из oбрасца понуде и унети у Записник о отварању понуда и преговарању као „ Коначну понуђену цену“ .
Уколико након спроведеног преговарања две или више понуда буде садржало исту понуђену цену, наручилац ће спровести још један (односно и више, уколико је неопходно) круг преговарања, како би омогућио понуђачима да понуде различите цене и да их адекватно рангира.
Ако овлашћени представник понуђача не присуствује преговарачком поступку, сматраће се његовом коначном ценом она цена која је наведена у достављеној понуди.
Наручилац је дужан да понуђачима који нису учествовали у поступку отварања понуда и у преговарању достави записник у року од 3 дана од дана отварања понуда и преговарања.
VII РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
Наручилац ће, у складу са чланом 108.ЗЈН, а на основу извештаја о стручној оцени понуда, донети одлуку о додели уговора у року од најдуже25 дана од дана јавног отварања понуда.