Обавештење о закључењу уговора
ОБАВЕШЕТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ
Јавна набавка број 03/2014.-д.
1.Назив, адреса и интернет страница наручиоца: Предшколска установа „Полетарац“ Стара Пазова , www.poletarac.co.rs
2. Врста наручиоца: јавна установа у области просвете;
3. Врста поступка јавне набавке: по спроведеном поступку јавне набавке мале вредности , (Одлука о покретању поступка бр. 583. од 29.04.2014. год. Позив за подношење понуде бр. 583/1 од 29.04.2014. објављен на на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца )
4. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:
–ДОБРА, материјал за одржавање хигијене – oбликована у две партије
ПАРТИЈА 1) средства за прање и чишћење за професионалне кухињске апарате
Ознака из општег речника набавке:39831000 – препарати за прање
5. Уговорена вредност:
Вредност уговора о јавној набавци: 289.000,00 дин.(без ПДВ-а)
Вредност уговора о јавној набавци: 346.800,00 дин.(са ПДВ-а)
6.Критеријум за доделу уговора:
Критеријум за избор најповољније понуде je најнижа понуђена цена.
7. Број примљених понуда:
Наручилац је у року за достављање понуда примио три понуде.
8. Датум доношења одлуке о додели уговора:
Одлука о додели уговора је донета 12.05.2014.године.
9. Датум закључења уговора:
Уговор о јавној набавци добара закључен је 23.05.2014.године.
10. Основни подаци о добављачу:
„TERMICOM“ DOO BEOGRAD , са седиштем у НОВОМ БЕОГРАДУ адреса: Нехруова 75/19 , ПИБ: 100146035 , матични број: 17331728 ,
11. Период важења уговора: Уговор ступа на снагу даном потписивања и закључује се за период од 12 месеци од дана потписивања уговора, односно најдуже до окончања поступка јавне набавке за 2015.годину.
12. Околности које представљају основ за измену уговора: Околности које предвиђају основ за измену уговора предвиђене су у чл. 13. Уговора .